Nellie

Vardag.

Publicerad 2011-10-05 22:08:00 i foton.,

Min dator har ju gått i sönder så jag har fått låna mammas dator så länge.
Och på denna datorn har jag tyvärr inte några bilder, men det får jag skaffa snart.
Idag har jag varit i skolan, städat nogrant i nedervåningen och tvättat lite, men har toaletten och lådorna kvar att städa innan jag är färdig med allt.

Imorgon blir det skola, åka hem och äta lunch, skola igen, sen när jag kommer hem blir det att städa det sista och sen blir det att plugga hela kvällen.

Just nu börjar mitt liv bli mycket bättre.
Jag har hittat på saker hela tiden och jag känner inte mig uttråkad längre.
Jag pluggar, tränar, umgås med kompisar, städar, löser ord quiz, se på tv, kolla på film, gå ut och gå och ta kort.
Det är bara några av sakerna jag kommer att göra när jag inte har något att göra.
Nu får ensamheten ta stopp, jag vill också vara glad en längre tid.
Nä nu ska jag ta och lösa lite ord quiz innan jag ska sova.
BAJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela