Nellie

Lista.

Publicerad 2011-10-25 22:39:04 i vardag.,

Längd: 157 cm
Hårfärg: Mörkbrunt med ljusa nyanser. Min hårfärg som jag är född med.
Ögonfärg: Bruna.
Fräknar: Vid munnen.
Bästa kroppsdel: Jag gillar mina ögon.
Sämsta kroppsdel: Jag gillar inte min mage, den är för stor och jag vill att musklerna ska vara tajtare.
Ärr: Ett i ögonbrynet av att jag noppade ögonbrynet.
Tatueringar: Inte en endaste prick.
Piercingar: Hål i öronen och i näsan. 
Sjukdom: Inga sjukdomar. är frisk (yay!).
Brutna ben: Nej inte ett enda.
Fobi: Spindlar, mörker, maskar och sniglar.
Tvångstanke: Att alltid ställa in stolen så fort jag reser mig.
Rädsla: Bli heartbroken igen.
Kroppsligt partytrick: Alltså, jag tror faktiskt inte jag har någon party talang. Jag är trist jag vet, hrmm.
Bästa känsla: Att känna att man är älskad av någon.
Bästa fysiska känsla: Den man får då man skrattar så mycket att tårarna rinner.

Lista snodd av Sandra Bejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela