Nellie

En helt vanlig dag.

Publicerad 2011-10-11 22:59:18 i vardag.,

Idag har det varit en helt vanlig dag och jag har tränat Zumba idag.
Jag hade faktiskt längtat efter det och det kände jag efter att jag avslutat träningen.

Jag känner nu att jag börjar bli starkare och starkare för var dag som går.
Jag har liksom aldrig kännt så förut.
Det känns så skönt att inget ont som händer mig blir till en depresition.

Dagens lista:
Dagens tv pogram: Drömmen om ett barn
Dagens musik: Conor Maynard - ET
Dagens mat: Anka, sås, potatis och sallad
Dagens dryck: Vatten
Dagens outfit: Jeans och t-shirt med tryck
Dagens träning: Zumba
Dagens nagellacksfärg: Brun/lila
Dagens hår: Uppsatt i en snodd
Dagens snacks: Osaltade jordnötter med chokladdryck
Dagens bloggare: Sandra Beijer, http://rodeo.net/niotillfem/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela